دادستان طرقبه شاندیز گفت: بر اساس مصوبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان و طبق فتوای برخی از مراجع که دوچرخه سواری بانوان را در انظار عمومی حرام دانسته اند دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان ممنوع اعلام شد.![]()
به گزارش ایلنا از مشهد، سید هادی سبحانی ضمن تایید این تصمیم، مصوبات ستاد امر به معروف را در چارجوب قانون برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا دانست و افزود: البته اگر مکانی وجود داشته باشد که پوشیده و تحت حفاظت باشد نه تنها دوچرخهسواری بانوان منعی ندارد بلکه از آن حمایت نیز می شود. ادامهی مطلب







