یک دختر پشت کنکوری که در سال گذشته توسط معلم خصوصی خود مورد تجاوز قرار گرفته بود، تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، مادر این دختر گفت: “از مهرماه سال گذشته برای تقویت دروس دخترم و آماده شدنش برای کنکور تصمیم گرفتم او را برای کلاس خصوصی ثبت نام کنم. طی تحقیقات و پرس و جویی که از دوستان دخترم کردم، یکی از استادان را که مرد جوانی بود و تعریفش را زیاد شنیده بودم، را به من معرفی کردند”,. ادامهی مطلب






