یک دختر ۱۶ ساله در تهران که با دعوت یکی از دوستانش در یک مهمانی حاضر شده بود، توسط ۲ پسر جوان مورد آزار جنسی قرار گرفت. با شکایت این دختر دستور بازداشت دوست قربانی و دو پسر جوان صادر شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، جمعه گذشته زن جوانی بههمراه دختر ۱۶ سالهاش در پی مراجعه به کلانتری از چند جوان و نوجوان دیگر به اتهام اذیت و آزار دخترش شکایت کرد.
دختر نوجوان در تحقیقات گفت: “دو سال قبل در مسیر باشگاه ورزشی با دختری به نام سحر آشنا و دوست شدم. شامگاه پنجشنبه او مرا به یک میهمانی در خانه دوستش دعوت کرد. آن شب مادرم مرا به محل میهمانی رساند اما چون میدانستم که به غیر از سحر دوستانش هم داخل خانه هستند و نمیخواستم مادرم از این ماجرا با خبر شود به مادرم گفتم میهمانی دخترانه است. بعد از رفتن مادرم وارد خانه شدم به غیر از سحر، دو پسر جوان هم داخل خانه بودند”. ادامهی مطلب







ر و به دلیل عدم توانایی در تامین قرار وثیقه به زندان بیرجند منقل شد.