پریسا رفیعی، فعال صنفی دانشگاه تهران محبوس در زندان اوین در پی اعتراض سرپرست دادسرای اوین به برائت وی در پرونده جدید، توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ۱۵ ماه حبس تعزیری محکوم شد.
این پرونده به دلیل نامهای که پریسا رفیعی اردیبهشتماه ۹۸ در خصوص شرایط بازداشتگاه انفرادی و فشار مضاعف بر فعالین مدنی زن با اهرمهایی چون “تست بکارت” نوشته بود، برای وی ایجاد شده است. خانم رفیعی پیشتر توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از اتهام مطروحه تبرئه شده بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پریسا رفیعی، فعال صنفی دانشگاه تهران محبوس در زندان اوین به ۱۵ ماه حبس تعزیری محکوم شد. ادامهی مطلب







