دادگاه تجدیدنظر تهران حکم صادر شده هدی عمید و نجمه واحدی را تائید کرد. دادگاه تهران به ریاست قاضی صلواتی این دو فعال زنان را به ۱۵ سال زندان و محرومیت از برخی حقوق اجتماعی محکوم کرده بود.
هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران گزارش داد، شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران محکومیت ۱۵ ساله زندان نجمه واحدی و هدی عمید، فعالین حقوق زنان را عینا تائید کرده است.
پیشتر شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی، هدی عمید، وکیل دادگستری و نجمه واحدی را مجموعا به ۱۵ سال زندان محکوم کرده بود.
دویچه وله فارسی را در اینستاگرام دنبال کنید ادامهی مطلب








