نتایج یک پژوهش نشان میدهد امنیت زنان در شهر تهران از وضعیت بهینهای برخوردار نیست.
به گزارش ایسنا، امروزه با توجه به رواج ناامنیهای اجتماعی در شهرها مطالعه موضوع امنیت اجتماعی و عوامل مرتبط با آن به ویژه در بین زنان از اهمیت شایانی برخوردار است. با توجه به اهمیت احساس امنیت در بین زنان محققان در پژوهشی با عنوان ” مقایسه احساس امنیت اجتماعی زنان در شهر تهران” این موضوع را بررسی کردهاند.
در این پژوهش که توسط سمیه بخشنده زحمتی، دانشجوی دکترای تخصصی جامعه شناسی گروه های اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، شاپور بهیان استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و منصور حقیقتیان دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان انجام شده، آمده است: «پژوهش حاضر از نوع تحقیقات پیمایشی است که به صورت مقطعی در بین زنان شهر تهران انجام شد.» ادامهی مطلب








