مریم اکبری منفرد، زندانی سیاسی در زندان اوین امروز چهارشنبه ۱۰ دیماه وارد دوازدهمین سال از مدت محکومیت خود شد. خانم اکبری منفرد در تاریخ ۱۰ دیماه ۸۸ و پس از حوادث عاشورای آن سال بازداشت
و در خردادماه ۸۹ توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد. او از زمان بازداشت تاکنون بدون حتی یک روز مرخصی در زندان بسر برده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه ۱۰ دیماه ۱۳۹۹، مریم اکبری منفرد، زندانی سیاسی در زندان اوین وارد دوازدهمین سال از مدت محکومیت خود شد.
مریم اکبری منفرد ساعت ۳ بامداد ۱۰ دیماه سال ۱۳۸۸ و پس از حوادث عاشورای ۸۸ بازداشت و در خردادماه سال بعد توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد. ادامهی مطلب








