دو مرد در تهران که متهم به ربودن و تجاوز به یک زن هستند، توسط ماموران پلیس بازداشت و به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دو مرد که متهم به تجاوز هستند، دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، اوایل دی ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس، به ماموران گفت: “در شرق تهران منتظر تاکسی بودم که یک خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ با ۲ سرنشین مرد در مقابلم توقف کرد و چون فکر می کردم راننده مسافرکش و مرد کناری اش مسافر است سوار بر خودرو شدم.” ادامهی مطلب





جنایتی بینظیر که یک هواپیما اینطور توسط نیروهای خودی ساقط شود. دوباره انگار برای همه ما هواپیما سقوط کرد و بارها و بارها بعد از آن با خبرهایی که بیرون آمد و اظهارنظرهایی که شد ما هر روز ۸ ژانویه را تجربه کردیم.»منبع:رادیو فردا

