عامل شلیک به زن فیلمبردار جان باخت

ارسال کننده : navid a f
635061098945794557فردی که پس از کشتن یک زن فیلمبردار و زخمی کردن شوهر او در شهرک اندیشه در شهریار با شلیک گلوله دست به خودکشی زده بود، پس از چند روز در بیمارستان جان باخت.
به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده چهارم خرداد هنگامی در دستور کار ماموران جنایی پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت که مردی در تماس تلفنی با پلیس، از حمله مسلحانه یک مرد به یک زوج فیلمبردار در فاز یک شهرک اندیشه خبر داد.

ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه، متوجه شدند زن فیلمبردار با شلیک گلوله کشته شده و شوهرش ـ مرد فیلمبردار ـ و ضارب مسلح بشدت زخمی شده اند.

در پی این حادثه و گزارش موضوع به بازپرس برجسته، قاضی کشیک ویژه قتل شهریار، جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و دو مرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

کارآگاهان جنایی با تحقیق از شاهدان حادثه متوجه شدند، مرد مسلح همراه مردی که راننده یک خودروی سمند بوده به محل آمده و با کلاشینکف به سوی زن و مرد فیلمبردار شلیک کرده است.

در ادامه تحقیقات از خانواده مقتول معلوم شد، دخترشان همراه شوهرش در آتلیه کار می کردند و نمی دانند ضارب مسلح کیست و به چه انگیزه ای دست به جنایت زده است.

هوشیاری همسایه، هویت مرد فراری را فاش کرد

جستجو ها برای دستگیری راننده فراری از محل حادثه ادامه داشت تا این که یکی از همسایه های مقتول که شماره پلاک خودروی سمند را یادداشت کرده بود، آن را در اختیار پلیس قرار داد و بررسی در این زمینه آغاز شد.

در ادامه هویت مالک خودرو شناسایی و وی با دستور قضایی بازداشت و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شد.

وی در تحقیقات، خود را همکار مرد مسلح معرفی و عنوان کرد روز حادثه به اصرار همکارش به کرج آمده و از تصمیم وی خبر نداشته است.

در ادامه مشخص شد، همکارش در میانه راه از او خواسته تا مقابل یک آتلیه در فاز یک اندیشه خودرو را متوقف کند تا پس از گفت وگو با صاحب محل بازگردد، اما دقایقی بعد صدای مشاجره همکارش را می شنود و از او می خواهد به دعوایش پایان دهد، اما مرد مسلح عنوان می کند آنها باید هشت میلیون تومان بدهی خود را پرداخت کنند سپس از خودرو سلاح کلاشینکف را برداشته و شروع به تیراندازی می کند.

عامل جنایت تسلیم مرگ شد

در حالی که با اطلاعات به دست آمده از همکار مرد ضارب، کارآگاهان جنایی منتظر بودند تا با به هوش آمدن دو مرد زخمی، از آنها بازجویی و از انگیزه این حادثه اطلاع پیدا کنند، عامل جنایت بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

نجات مرد فیلمبردار از مرگ

با این حال شوهر مقتول با تلاش پزشکان، پس از چند عمل جراحی نجات یافت و دوشنبه سیزدهم خرداد به هوش آمد.

به این ترتیب کارآگاهان جنایی پس از بهبود نسبی وضع این بیمار، تحقیقات از وی برای رازگشایی این جنایت را آغاز خواهند کرد.
http://www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1071607457726106710