عضو فراکسیون زنان مجلس: کلی گویی کاندیداهای ریاست جمهوری در باره زنان

١٣ خرداد ١٣٩٢
Sahlaشهرزاد نیوز: ثبت نام زنان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، رد تأیید صلاحیت همه آنان توسط شورای نگهبان، سخنان تمسخر آمیز محمد یزدی، عضو شورای نگهبان علیه زنان و وجود درصد بالایی از زنان تحصیل کرده، موجب آن شده است که سخنان کاندیداهای هشت گانه مردان زیر ذره‌بین برود.

شهلا میرگلوبیات، عضو فراکسیون 8 نفره زنان در مجلس 290 نفره شورای اسلامی، در این رابطه، با انتقاد از برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیداهای ریاست جمهوری، گفته است که کاندیداها تا این لحظه فقط کلی گویی کرده‌اند و برنامه عملیاتی برای هیچ حوزه‌ای ارائه نداده‌اند.

به گزارش زن فردا، وی همچنین گفته است که کاندیداها موضوع‌های اجتماعی را در اولویت چندم خود قرار داده‌اند که بازهم در آن میان حوزه زنان جایگاه مطلوبی ندارد و زمانی که به موضوع پرداخته می‌شود، مسائلی مانند اشتغال مطرح می‌شود و بقیه موضوعات و خواسته‌های زنان مانند امنیت و جایگاه زن در اجتماع و خانواده مغفول می ماند.

وی افزود: با توجه به این که زنان نیمی از کل جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، انتظار می‌رود برنامه‌های ارائه شده جامع‌تر باشد و نگاه‌های تبلیغاتی بر روی این موضوع وجود نداشته باشد.

http://www.1oo1nights.org/index.php?page=1&newsitemId=8632