مرگ مرموز دختر فروشنده ؛ ردپای صاحب مغازه و یک کسبه محل در ماجرا | به او مشروب دادم که حالش بهتر شود !

شهری آنلاین

جسد - سردخانه

سرنخ‌های مرگ اسرارآمیز دختری جوان در محل کارش که یک مغازه عطاری بود، پلیس را به صاحب مغازه و یکی دیگر از کسبه محل رساند.

به‌ گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل گزارش مرگ مشکوک دختری جوان به بازپرس ویژه قتل پایتخت مخابره شد. دختر جوان در یک مغازه عطاری کار می‌کرد و پزشکان علت اولیه مرگ وی را مسمومیت با متادون اعلام کردند.

همزمان خانواده این دختر با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از صاحب عطاری شکایت کردند و او را در مرگ دخترشان مقصر دانستند. آنها می‌گفتند که دخترشان معتاد نبوده و صاحب عطاری به او متادون داده است.

در این شرایط مأموران به تحقیق از صاحب عطاری پرداختند. او گفت: دختر جوان فروشندگی می‌کرد و من چون معتاد بودم شربت متادون مصرف می‌کردم اما نمی‌دانم که او چطور از شربت متادونی که من در مغازه نگه می‌داشتم استفاده کرده است.

در این میان مأموران به تحقیق از کسبه محل پرداختند که یکی از مغازه داران گفت: روز حادثه متوجه شدم که دختر جوان حالش بد است. برای کمک به او وارد عطاری شدم که دختر جوان گفت شربت متادون را به جای آب سرکشیده و حالش اصلا خوب نیست.

من برای اینکه حالش بهتر شود به او مشروبات الکلی دادم تا مصرف کند. وی پس از نوشیدن مشروب حالش بدتر شد که فورا به اورژانس زنگ زدم.

به دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای افشای اسرار مرگ دختر جوان ادامه دارد.