قتل یک زن در تهران در پی پایان دادن به رابطه

خبرگزاری هرانا

زنی در تهران در پی پایان دادن به رابطه‌اش با یک مرد توسط او به قتل رسید. متهم بازداشت و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، زنی در تهران در پی پایان دادن به رابطه‌اش با یک مرد توسط او به قتل رسید.

بر اساس این گزارش، آبان سال ۱۴۰۰ فردی به ماموران پلیس گزارش داد دوستش به اسم ریحانه کشته شده است. او گفت ریحانه در پارک چیتگر مورد حمله قرار گرفته و جانش را از دست داده است.

ماموران پلیس و اورژانس بلافاصله به محل حادثه رفته و تحقیقات خود را آغاز کردند. تکنیسین‌های اورژانس اعلام کردند این زن در دم جان باخته است.

به این ترتیب گلناز دوست ریحانه تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: ریحانه و من برای دیدار با سعید به پارک چیتگر آمده بودیم. ریحانه می‌خواست به سعید بگوید دیگر به رابطه‌اش با او ادامه نمی‌دهد.

او گفت: سعید پسر خشنی بود چند باری با ریحانه برخورد تند کرده بود و چون ریحانه تجربه تلخی از زندگی مشترک گذشته‌اش داشت، خیلی می‌ترسید.

روز حادثه من و ریحانه به پارک چیتگر رفتیم تا ریحانه با سعید صحبت کند. آنها کمی صحبت کردند و بعد ریحانه به سعید گفت که دیگر نمی‌خواهد به این رابطه ادامه دهد. وقتی این موضوع را به سعید گفت، سعید آن‌قدر عصبانی شد که به ریحانه حمله و او را زخمی کرد و بعد هم فرار کرد.

تحقیقات ماموران نشان داد ریحانه زنی ۲۷ ساله است که قبلا ازدواج کرده و صاحب فرزندی چهار ساله است. او مدتی بعد از به دنیا آمدن فرزندش از شوهرش جدا شده و با خانواده‌اش زندگی می‌کرد.

در ادامه تحقیقات، ماموران از طریق دوستان و آشنایان سعید و تلفن همراه او، رد متهم را در خارج از تهران به دست آورده و در نهایت او را بازداشت کردند.

متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من قصد کشتن ریحانه را نداشتم. او مرا تهدید کرد که ترکم می‌کند. او حرف‌هایی درباره خانواده‌ام زد که درست نبود و من آن‌قدر عصبانی شدم که نتوانستم تحمل کنم. ریحانه خودش واقعیت زندگی‌اش را به من نگفته بود و من نمی‌دانستم بچه دارد، من در اداره آگاهی متوجه شدم او بچه داشته و قبلاً ازدواج کرده بود.

بعد از پایان دفاعیات متهم و شکایت اولیای دم و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.