نمایشگاه ماشین یا نمایشگاه دختران و زنان ایران اسلامی؟

فارس

زنانی که اتاق فکرها در پی به ذلت کشاندنشان هستند و بسیاری از دلسوزان این سرزمین می‌خواهند با چنگ و دندان این گوهرها را حفظ کنند تا به تاراج نروند، اما انگار این بار برخی مسؤولان راه دشمنان را در پیش گرفته تا زنان را به نمایش بگذارند برای فروش محصولات یا…!

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مورد وقایع اخیر مربوط به نمایشگاه خودرو با حضور تصویری بانوان بیانیه‌ای صادر کرده است، که متن آن در ذیل می‌آید.

به گفته امام خمینی (ره) ،بزرگترین فاجعه برای ملت ما این وابستگی فکری است که گمان می‌کنند همه چیز از غرب است و ما در همه ابعاد فقیر هستیم و باید از خارج وارد کنیم.
زمانی که از زن مسلمان ایرانی سخن به میان می آید، سرافرازانه سربالا گرفته، افتخار می‌کنیم که دختران و زنان ما مادرانی شهیدپرور و باحجب و حیا هستند که دولتمردان فرهیخته ما مثل دولتمردان و سیاستمداران کشورهای دیگر استفاده ابزاری نمی‌کنند، بلکه زن و خانواده را تکریم کرده، باعزت و احترام در شاُن بانوی مسلمان ایرانی با آن‌ها برخورد می‌کنند.
متعجبیم، دوباره از سکوت مسئولین متعجبیم، زمانی که درباره تاُسیس خانه‌های سلامت در سطح شهر بی‌پرده سخن به میان آمد و همه سکوت کردند، پای بی‌دقتیشان گذاشتیم.
این بار در برابر این اتفاق که به قدر کافی بزرگ و قابل مشاهده هم بود از سکوتشان باید ترسید.
پشت این سکوت‌ها چه چیزی پنهان شده؟
نمایشگاه ماشین یا نمایشگاه دختران و زنان ایران اسلامی؟
دختران و زنانی که اتاق فکرها در پی به ذلت کشاندنشان هستند و بسیاری از دلسوزان این سرزمین می‌خواهند با چنگ و دندان این گوهرهای گرانبهای زندگی را حفظ کنند تا به تاراج نروند، تا ملعبه دست دشمنان اسلام و ایران اسلامی نشوند، اما انگار این بار مسؤولان ما خودشان راه دشمنان را در پیش گرفته تا زنان را به نمایش بگذارند برای فروش محصولات یا…!
نباید فراموش کنیم، زنان ما همان‌هایی هستند که سردار سلیمانی‌ها را پرورش دادند تا ملت ایران در آرامش باشد، خمینی‌ها را تربیت کردند تا انقلابمان همیشه اسلامی بماند.
جای تعجب است از مسؤولانی که روی خون شهدا گام برمی‌دارند اما نگاهی زیر پاهایشان نمی‌اندازند.
ملت ما همان ملتی است که الگویشان انبیاء و اولیاء الهی هستند، الگوی زنان ما حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)  است.
کاش زنانمان را همچون اروپاییان و غرب گرایان با تابلوهای نقاشی و بوم‌های رنگارنگ اشتباه نگیرید،کاش حواستان به انقلاب و آرمان‌ها و امام منتظرمان باشد، کاش به 1400سال پیش مدرنیته باز نگردیم.
از سازمان‌های مسؤول، نهادهای نظارتی و بازرسی، مسؤولان و متولیان امر خواستاریم ضمن محور قرار دادن راهبردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هماهنگی، انسجام، شجاعت و شهامت وارد میدان شده و تکلیف خود را در راستای تعمیق فرهنگ تعالی بخش اسلامی به انجام رسانید.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان