بیانیه شاخه زنان جبهه مشارکت به مناسبت تولد بانو زهرا رهنورد

ارسال کننده : مرجان تابع بردبار
1392/5/30
zahra

کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سالروز تولد زهرا رهنورد، خواهان آزادی فوری زهرا رهنورد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده اند.

به گزارش نوروز، در بخشی از این بیانیه آمده است :” امید است با رهایی هرچه سریع تر این عزیزان از حصر و آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی کام ملت بیش از پیش شیرین شود و با ایجاد اعتماد متقابل گره های کور در مناسبات میان ملت – دولت و مردم-حاکمیت به سرعت گشوده شود.”

متن کامل این بیانیه در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز 28 مرداد ماه برای جامعه زنان و جامعه ایرانی تنها یادآور کودتا و تبعات آن نیست بلکه با ولادت بانوی اندیشمند و هنرآفرین و یار وفادار میرحسین موسوی، نخست وزیر امام در روزهای سخت دفاع مقدس و همراه همیشگی مردم عدالت طلب و آزادی خواه ایران، ارجمندی ویژه ای یافته است.

کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی ضمن تبریک میلاد این بانوی صبور و استوار با اغتنام از فرصت مناسب پیروزی ملت در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه ای سیاسی، باردیگر ضرورت آزادی فوری زهرا رهنورد و همسر گرانقدرش میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی را یادآور می شود.

امید است با رهایی هرچه سریع تر این عزیزان از حصر و آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی کام ملت بیش از پیش شیرین شود و با ایجاد اعتماد متقابل گره های کور در مناسبات میان ملت – دولت و مردم-حاکمیت به سرعت گشوده شود.

بازگشت دکتر زهرا رهنورد به آغوش خانواده و جامعه آسیب دیده ایرانی و بهره مندی از قابلیت های ذاتی و اکتسابی ایشان در حوزه فرهنگ و هنر خواسته هر ایرانی وطن پرست و عدالت طلبی است.
امیدواریم با کاهش کینه توزی ها با توجه به شرایط بحرانی منطقه و نیز مخاطرات فراوان براثر سوء ظن ها، سوء مدیریت ها و سوء تدبیرهای گذشته در داخل کشورمان در سایه کاراندیشی های دولت تدبیر و امید و درایت و دوراندیشی های حاکمیت، این اقدام مهم بدون فوت وقت صورت پذیرید.

29/5/1392
کمیسیون و شاخه زنان جبهه مشارکت ایران اسلامی
http://norooznews.ir/news/2013/08/3/3235