تاکنون هیچ حمایتی از تنهاترین تیم فوتبال زنان نشده است

فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۱۳۹۵/۶/۱۰

مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان ضمن انتقاد از صحبت‌هایی که در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان اصفهان عنوان شد، گفت: صحبت از بانوان تنها در جلسات برای ویترین پر کردن است و به نوعی استفاده ابزاری از عنوان بانوان می شود وگرنه در طی این سالها ذره‌ای حمایت از تنهاترین تیم فوتبال بانوان ایران نشده است.

به نقل از ایسنا، سعید موحدی اظهار کرد: خیلی جالب است که در این جلسه تمامی افراد از رییس قبلی تا کاندیداها همگی صحبت از حضور و حمایت از ورزش بانوان و نقش آنها کردند در حالی که تیم فوتبال آینده سازان به عنوان نماینده استان اصفهان در لیگ، علیرغم اینکه چند سالی است با مشکلات زیادی روبروست و با وجود درخواست‌های زیاد از تمام مسئولان، هیچ کمکی دریافت نکرده است.
مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آینده سازان در خصوص حضور این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر با نام ذوب آهن گفت: جلسات متعددی با مدیر عامل و مسئولان این باشگاه داشتیم، آخرین صحبتی که شد پیش از شروع انتخابات در سالن به صورت تلفنی بود، با وجود اینکه خود مدیر عامل در جلسه است، اما از دفتر باشگاه ذوب آهن تماسی گرفتند مبنی بر اینکه شما، تیم و بازیکنان را فقط تحویل باشگاه بدهید و خداحافظ.
وی ادامه داد: گفته شد تمام بدهی ها و مسایلی که تیم دارد، مربوط به گذشته است و شما جدای از ذوب آهن پیگیر مسایل باشید زیرا این مسایل ارتباطی با ذوب آهن ندارد. به نظر می رسد بعد از چند سال زحمت و حضور در این تیم باید جدا شوم.
موحدی خاطر نشان کرد: البته ما ریسک نکردیم و جداگانه در قرعه کشی شرکت کردیم و هنوز هم به دنبال سنجش شرایط مناسب و مساعد برای حضور در لیگ برتر هستیم.