احضار و بازجویی از شعله گودرزی و روژین ابراهیمی در اداره اطلاعات کامیاران

فرستنده خبر اقای احسان فتاحی ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ 

rojhin-ebrahimi-shoole-godarzi

خبرگزاری هرانا – روز جاری شعله گودرزی و روژین ابراهیمی دو شهروند کامیارانی در رابطه با برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در این شهر به اداره اطلاعات کامیاران احضار و مورد باجویی قرار گرفتند. آنان برای ادامه بازجویی ها باید در روزهای آینده به این نهاد مراجعه کنند. 

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، درپی بازداشت و احضار چندین شهروند کامیارانی به دلیل برگزاری مراسم روز جهانی کارگر، امروز نیز دو شهروند دیگر کامیارانی با نام های شعله گودرزی و روژین ابراهیمی توسط اداره اطلاعات این شهرستان احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

یک منبع مطلع با علام این خبر در گفتگو با گزارشگر هرانا گفت: “پس از حضور و بازجویی شعله گودرزی و روژین ابراهیمی در اداره اطلاعات به آن‌ها اعلام شده بایستی روز سه شنبه نیز برای ادامه بازجویی به آن اداره مجددا مراجعه کنند.”

شایان ذکر است، نیروهای وابسته به وزارت اطلاعات صبح روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه در شهر کامیاران طی مراجعاتی جداگانه به منازل چهار شهروند ساکن این شهر آن‌ها را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

آرام محمدی، شاهو صادقی، مهرداد صبوری، و امید احمدی هویت چهار شهروند کامیارانی بازداشت شده است که بدون ارائه حکم یا توضیحی از سوی ماموران مراجعه کننده در منازل شخصی خود بازداشت و به همراه با لوازم شخصی و الکترونیکی خود به نقطه نامعلومی منتقل شدند.