كلاه‌برداری از دختران جوان با قول ازدواج در شهرستان دورود

 فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ 

فرمانده انتظامي شهرستان دورود گفت: فردي كه از طريق فضاي مجازي با دختران جوان ارتباط برقرار و با قول ازدواج از آنها كلاهبرداري مي كرد توسط ماموران تجسس كلانتري 11 شناسايي و دستگير شد.

به نقل از ایرنا، سرهنگ هدايت الله حسنوند گفت: در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي كه از طريق فضاي مجازي با وي آشنا شده است و پس از مدتي به قصد ازدواج به شهرستان دورود مراجعه و به بهانه خريد كالا،طلا و جهيزيه از دسته چك وي استفاده و مبلغ يكصدو 70ميليون ريال وجه نقد كلاهبرداري نموده است ،موضوع در دستور كار ماموران تجسس كلانتري 11 اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي دورود افزود:پس از مدتي رابطه اين دو نفر با خصومت خاتمه مي يابد اما ماجرا به اين جا ختم نمي شود و دختر جوان مجبور به پرداخته مبالغ چك مي شود.

وي تصريح كرد : با توجه به اظهارات شاكي و انجام تحقيقات لازم متهم كه پسري 27ساله است ، شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه بهنگام خريد كالا به همراه دختر جوان ديگري در در دورود دستگير شد.

حسنوند خاطر نشان كرد : متهم در ابتدا منكر هرگونه بزهي بود ، اما پس از مواجه با مدارك و مستندات پليسي چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار كرد.

وي در پايان با اشاره به جلوگيري از كلاهبرداري 500 ميليون ريالي از دختر جوان دوم به شهروندان توصيه كرد: والدين نظارت بيشتري بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بيشتري به آنها نمايند تا آنان به دنبال كمبود محبت در فضاي مجازي در دام افراد شياد و شيطان صفت نيفتند.