ایران؛ تجاوز چند نفر به یک زن مبتلا به ایدز

 فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ٠۴-٠٢-١٣٩۵ 

یکی از مددکاران اجتماعی در یک تماس تلفنی از آزار جسمانی یک زن معتاد‌به‌شیشه توسط چند مرد، از راننده تاکسی گرفته تا باغبان، موادفروش، معتاد و خارجی‌های ویلان در خیابان، خبر داد. زنی که مطابق آزمایشات اولیه به اچ‌‌آی‌وی مبتلاست و به نظر باید همه افرادی را که در این دو، سه روز او را اذیت و آزار داده‌اند، به فهرست افراد با اچ‌آی‌وی مثبت اضافه کرد. ویروسی که مثل دومینو می‌تواند به همسران یا شرکای جنسی این افراد نیز منتقل شود، این یعنی ایدز به توان n.

به گزارش روزنامه شرق، سپیده علیزاده، مددکار اجتماعی که مینا را به‌خوبی می‌شناسد، می گوید: مینا چند شب پیش، سه شبانه‌روز را در خیابان‌های تهران می‌گذراند. در این سه شب برای تهیه مواد مخدر به پاتوق‌ها می‌رود. هنگام خرید مواد، اتفاقات ناخوشایندی برای او می‌افتد که در کلام نمی‌گنجد این اتفاق‌ها مال سه‌شنبه پیش است، زمانی که دیدمش، لباس‌هایش پاره بود و او برایم از آزار و اذیت توسط چندین نفر از موادفروش‌ها تا راننده تاکسی و… گفت. از راننده‌تاکسی تا معتاد و باغبان و خارجی‌های ویلان در خیابان، او را آزار داده بودند».

علیزاده پس از کمی مکث ادامه می‌دهد: «این اتفاقات برای زنانی که شب‌ها در خیابان می‌خوابند، عادی است. برای من هم که به‌عنوان مددکار با این زنان در ارتباطم، دیگر دیدن این صحنه‌ها عادی شده. اما میزان تخریب بدن مینا و کبودی سر و صورت، چنگ کشیده‌شده روی بدنش غیرقابل‌توصیف است. با اینکه می‌دانستم این اتفاقات درحین خرید مواد، عادی است، اما تا به حال این حجم تخریب را در یک فرد ندیده بودم. از طرف دیگر، مینا مشکوک به مثبت‌بودن اچ‌‌آی‌وی است و تو تصور کن در این دو شبی که او در خیابان گذرانده، ویروس ایدز به چند نفر انتقال پیدا کرده است…».