دهن کجی به حکومت اسلامی؛ جشنواره سیبیل دختران

sebile dokhtarبوتیانیوز: اخیرا در تهران جشنواره ای با عنوان ”سیبیل بیشتر به کی می آید” با حضور دختران و پسران با هدف ساختار شکنی و بی حیایی برگزار شده که بسیار باعث تاسف است.

این جشنواره که با حضور گسترده دختران و پسران با هدف بی حیایی و بی عفتی عمومی در سایه امن و بصورت آزاد برگزار شده است آن هم در ایامی که مردم ایران اسلامی داغدار حضرت زهرا هستند. عده ای با حمایت افرادی خاص که از عناصر بی دین هستند جشنواره ای بی نام و نشان را برای جوانان برگزار می کنند وگویا هیچ کس هم جلودارشان نیست.
در این جشنواره بیش از سیصد نفر از دختران و پسران شرکت داشته اند که بصورت بسیار افتضاح در این برنامه حضور داشته اند. دختران با اوضاع بسیار اسفبار و پسران هم با تیپ های آنچنانی به بی حرمتی و تمسخر در ایام فاطمیه پرداخته اند.تصاویر دختران و پسران سیبیل دار بشدت مورد استقبال سایت های ضد انقلاب قرار گرفته است و با مانور گسترده تبلیغاتی بر روی این جشنواره این اقدام تعدادی جوان را آزادی خواهی قلمداد کرده و سوء استفاده کرده اند.

عکس های دختران و پسران شرکت کننده در این جشنواره بی عفتی که بصورت آزاد در تهران برگزار شده است کاملا مشهود و قابل شناسایی هستند و دختران با بدحجابی تمام و آرایش های غلیظ که گویا سازماندهی شده در این برنامه که در یکی از بوستان های تهران برگزار شده است تصاویرشان منتشر شده است

یک گروه بنام “موسیلی و گلابتون ” که اصلا مشخص نیست چیست و چه هدفی دارد برگزار کننده این مسابقه بی عفتی بوده است که در سایه امن در تهران اقدام به برگزاری این برنامه بدون مجوز با این حجم گسترده در میان جوانان اقدام به برگزاری کرده است.

زنان و دختران بیشترین شرکت کننده گان در این مسابقه بی عفتی هستند و در شبکه های اجتماعی هم بیشترین تصاویر منتشر شده از این جشنواره “سبیل ها” از زنان می باشد.