آلمان:تعرض به یک دختر نوجوان در استخر عمومی

دیلی میل

ارسال کننده خبر : خنم لیدا اشجعی 24 دی

سه نوجوان پناهجوی سوری به اتهام تعرض جنسی به یک دختر آلمانی بازداشت شدند!

پس از اتفاقات شب سال نو در برخی شهرهای آلمان که منجر به تعرض و هتک حرمت زنان آلمانی شده است،خبر جدیدی مبنی بر تعرض جنسی  به یک دختر نوجوان ۱۷ ساله آلمانی در استخر عمومی نیز خبرساز شده است،گفته میشود دختر نوجوان در حال شنا در استخر بوده است که توسط سه نوجوان سوری پناهجو مورد حمله قرار میگیرد.

دیلی میل گفته است:روز شنبه ۹ ژانویه ۲۰۱۶  سه نوجوان سوری ،به طوری که یکی از آنها راه دختر ۱۷ ساله را سد کرده بود  در استخر تلاش به تعرض و   لمس بدن دختر آلمانی کرده بودند،زمانی که خواهر ۱۴ ساله دختر تلاش برای متوقف کردن آنان میکند ، وی را نیز مورد آزار و اذیت و تعرض قرار میدهند.

همچنین گفته شده است که دختران موفق به فرار میشوند و زنگ خطر درخواست کمک نجات غریق را به صدا در میاورند و پلیس آن سه پناهجوی سوری را بازداشت میکند ولی به دلیل زیر سن بودن (۱۵سال) مدتی بعد آنها را آزاد میکند،ولی دونفر به اتهام تشویق و همکاری در این حمله بازداشت شده اند.

در ارتباط با اتفاقات دردناک اخیر در  بخش هایی از آلمان که مردم این کشور شوک زده کرده است،روزنامه اکسپرس چاپ لندن نیز خبر از راه اندازی کلاس های داوطلبانه آموزش برابری جنسیتی در آلمان به قصد جلوگیری از تعرضات جنسی داده است.