بحران زنان خانواده و جامعه را تحت‌الشعاع قرار می دهد

ارسال کننده خبر: آقای احمد نوید فخرالدین 18 دی

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: مسئله زنان و آسیب های آن تنها متوجه خود آنها نیست بلکه خانواده و جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد زیرا زنان سکان دار خانواده هستند و مسئولیت تربیت فرزندان را به عهده دارند.

فرشته روح‌افزا  معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به افزایش آسیب های زنان از فضای مجازی بیان کرد: اقلیت بدحجابان در جامعه ما طوری نمود پیدا کرده است که انگار این افراد در اکثریت هستند و برخی از بی حجابان نیز از آسیب هایی که تهدیدشان می کند بی خبر هستند.

وی افزود: پیشگیری از این معضل میتواند از سیستم های آموزشی و مدارس آغاز شود و سیستم آموزشی و رسانه ها بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند حال اینکه از این الگو بودن چگونه استفاده می شود را باید در جامعه بررسی کرد.

روح افزا ادامه داد: متاسفانه امروزه هویت زنان مارا ماهواره و اینترنت می شازد و این صحیح نیست که زن ایرانی که الگویی به والایی حضرت فاطمه دارد از فرهنگ ناقص غرب خوراک فکری اش را بگیرد.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: مسئله زنان و آسیب های آن تنها متوجه خود آنها نیست بلکه خانواده و جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد زیرا زنان سکان دار خانواده هستند و مسئولیت تربیت فرزندان را به عهده دارند.

وی گفت: وضعیت فعلی باید در جایی متوقف شود تا فکری کنیم و به اصلاح بپردازیم و وضعیت زن، بحران خانواده و آموز‌ش‌های مهدهای کودک که بر اساس محتوایی تولیدی سازمان‌های بین‌المللی است نیاز به توجه ضروری دارد.