ارسال کننده : 4 آذرخانم Manijeh Ar
حسن عثمانی، پدر اوین عثمانی که هفتهی پیش با شلیک مستقیم نیروهای انتظامی در فاصلهی 5 متری در شهر بانه به قتل رسید، می گوید که آنها فرزند من را کشتهاند و این موضوع در کردستان اولین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود. این رخدادها بارها اتفاق افتاده و دیدهایم بعدأ نه کسی را به سزای اعمالش رساندهاند و نه یک نفر را دادگاهی کردهاند و نه سابقه دارد به خاطر قتل یک شهروند کرد نیروهای انتظامی دادگاهی شوند.
حسن عثمانی در گفتگو با “کوردستان و کورد ” میگوید در این کشور مأموران نیروی انتظامی اگر کسی را کشته باشند، نهایتأ او را به بخش دیگری منتقل کردهاند، در این مرود نیز به ما میگویند که قاتل اوین را زندانی کردهایم، اما نه به ما میگویند که اسمش چه بوده و نه به محل زندانی کردن اشاره میکنند و نه اطلاع داریم که با او چه برخوردی دارند و نه اصلا میدانیم که او را بازداشت کردهاند یا نه؟


