ارسال کننده : آقای محمود نعیمی 14آذر
عرش نیوز:
اين شيطان تصور ميكرد اگر دختر جوان رها شود از ترس آبرويش نزد پليس نخواهد رفت و حالا در بازداشتگاه انتظار دارد به خاطر گريههايش او را ببخشند.
شب 4 آذرماه و در حالي كه دقايقي از ساعت 21 گذشته بود، خانوادهاي عصباني و ناراحت با پليس 110 تماس گرفتند و خبر از ربوده شدن و اذيت و آزار دخترشان دادند.
پدر خانواده به پليس گفت: دخترم به نام سميه توسط يك پسرجوان ربوده و به خلوتگاه شيطانياش برده شده است.


