ارسال کننده خانم زهرا مبینی 19 اسفند 92
خبرهای رسیده حاکی از شدت عمل نیروهای امنیتی در سرکوب دراویش گنابادی معترض به بی عدالتی های قوه قضاییه در خصوص زندانیان سیاسی و عقیدتی است.
به گزارش مجذوبان نور، نیروهای امنیتی با باتوم به جمعیت زنان درویش حاضر در دومین تجمع مقابل دادستانی یورش برده و با ارعاب و خشونت آنان را سوار ون های انتظامی می کنند و به نقاط نامعلوم می برند. ادامهی مطلب