ارسال کننده: آقای محمود نعیمی 5اردیبهشت
شجاعتتان را تحسین میکنیم
جرس: نسرین ستوده، فعال حقوق بشر و وکیل دادگستری، در نامهای به زندانیان بند ۳۵۰ اوین، ضمن اظهار تاسف از حادثهی پنجشنبه خواهان رسیدگی دقیق و روشن شدن ابعاد فاجعه و شناسایی عاملان و آمران آن شد.
به گزارش جرس، وی در نامهی خود با تاکید بر این که “مجازات چنین عمل وحشیانهای توسط ماموران دولتی حبس است” آورده است: هر چند در میان زندانیان بند ۳۵۰ یکی از شایستهترین و شجاعترین وکلای ایران، حضور دارد که قطعا راهنماییهای لازم را خواهد کرد، معهذا بسیاری از اعضا ی جامعهٔ وکالت با افتخارآمادهٔ پذیرش وکالت زندانیانی هستند که مورد ضرب وشتم قرار گرفتهاند و در راه انجام وظیفه از تهدید به بازداشت و لغو پروانه بیمی به دل راه نمیدهند. ادامهی مطلب


