ارسال کننده: خانم فاطمه ورمزیار8اردیبهشت
مادر حسین رونقی ملکی با اظهار اینکه هنوز تیم کارشناسی دولت در خصوص حمله به بند ۳۵۰ زندان اوین در روز ۲۸ فروردین ماه پاسخی نداده است به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: «ما خانواده های زندانیان یک روز جلوی مجلس تجمع کردیم و روز بعد جلوی دفتر ریاست جمهوری. نمایندگان مجلس از جمله آقای علی مطهری و نماینده روحانی به ما قول پیگیری دادند اما تا کنون هیچ جوابی به ما داده نشده و ما همچنان منتظر پاسخ آنها هستیم .»
زلیخا موسوی گفت: «باید مردم بدانند. شخصی به نام سرهنگ امانیان در زمانیکه زندانیان را با باتوم روز پنجشنبه می زده به زندانیان گفته است بار دیگر وقتی بیاییم شما را به قصد کشت خواهیم زد. بچه های ما در زندان اوین امنیت جانی ندارند و ما شب و روز نگران آن هستیم و کسی هم پاسخی به دل های ما نمی دهد. واقعا دیگر نمی دانیم باید به کجا مراجعه کنیم. اگر دفعه بعد دوباره به زندانیان حمله شود و آنها را به قصد کشت بزنند ما چه کار باید بکنیم؟»

