ارسال کننده : آقای محمود نعیمی 28مرداد
اتاق خبر من و تو : دختر جوان بیست ساله ای که از تجاوز چهار جوان، به پلیس شکایت کرده بود، بعد از یک هفته خود را از پشت بام خانه به پایین پرت کرد.
برخی از رسانه های داخلی با انتشار خبری مبنی بر اینکه یک دختر جوان ۲۰ ساله که در میهمانی شمال شهر تهران از سوی چهار «پسر ثروتمند» مورد تجاوز قرار گرفته و پس از مدتی به خاطر فشارهایی که از اظهارات این پسران در اداره آگاهی بر او وارد شده خود کشی کرده است، مینویسند که پلیس با توجه به شکایت قبلی دخترجوان تحقیقات ویژه ای را درخصوص مرگ مشکوک او آغاز کرده و پرونده تجاوز همچنان در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است. ادامهی مطلب