ارسال کننده : خانم نازی نیکویی سلیم 19شهریور
خبرگزاری هرانا ـ مدیرعامل موسسه حمایت از زندگی سالم با اشاره به وضعیت زنان خیابانی اظهار میکند که بسیاری از این زنان ادعا میکنند از بیخانمانی بوده است که دست به این کار زدهاند و اگر تنها جای خوابی برای آنها وجود داشت هیچگاه تهدید جانی این کار را به جان نمیخریدند.
خبرگزاری هرانا گزارشی در ارتباط با مسئله زنان خیابانی و روسپیگری را به نقل از ایسنا منتشر می کند که در زیر میخوانید:
آرایش غلیظی ندارد، کف کفشش تخت تخت است و مانتویی هم که به تن دارد به اندازه کافی بلند است، نمیتوانم نامش را “زن خیابانی” بگذارم، در خانه پدرش زندگی میکند، پدری که تکنسین یک شرکت بوده و ۱۳ سال پیش از میان آنها رفته است، مادرش به تنهایی ۶ فرزند را به دندان کشیده و حالا تنها ۲ نفر از آنها در خانه ماندهاند، باقی ازدواج کردهاند و به گفته “معصومه” داستان ما، زندگی خوبی هم دارند. ادامهی مطلب