ارسال کننده : خانم مونیکا قریشی 25آبان
خبرگزاری هرانا ـ نرگس محمدی، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر با ارسال نامهای سرگشاده به دادستان تهران، با بیان چگونگی اعزام و بستری کردنش در بیمارستان، نسبت به این رفتارها اعتراض کرد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانون مدافعان حقوق بشر، او در نامه خود با اشاره به اینکه مأموران بههنگام بستری کردن در بیمارستان و معاینات به او دستبند میزدهاند، از دادستان تهران پرسیده است: “نیروهای نظامی- امنیتی با چه مجوزی حق ورود به حریمهایی چون حمام، اتاق عمل (که حتی لباسهای زیر را در میآورند) و اتاقهای معاینه که لباسها (زیر و رو) را در میآورند، پیدا میکنند.” ادامهی مطلب

