ارسال کننده خبر : خانم نازی نیکویی سلیم 25 آذر
در پی دو بار حمله به اورژانس و بیمارستان چمران سوسنگرد، پزشک و پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همچنین مادر بارداری نیز توسط افرادی در اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، طی شنیدههای مبنی بر حادثه حمله به بیمارستان چمران سوسنگرد، دکتر “س” از پزشکان مضروب این حادثه در توضیح این رخداد تلخ به تسنیم گفت: چطور میشود یک حادثه در اصفهان که واقعاً هم محکوم است تمام رسانههای داخلی تا رسانههای بیگانه به آن میپردازند ولی حمله به کادر پزشکی بدون سر و صدا ختم میشود.
وی در تشریح این حادثه عنوان کرد: یک خانم باردار در دوره سه ماهگی را به اورژانس این بیمارستان آورده بودند و به دلیل مراقبتهای لازم باید 24 ساعت این مادر مورد نگهداری و مراقبت قرار میگرفت که در یک اتفاق عجیب افرادی از خانواده این زن بادار در وسط اورژانس او را کتک زدند.






