خبرگزاری هرانا – صدیقه مرادی و مهدی خواص صفت، زوجی که هر دو از زندانیان سیاسی سابق هستند، روز یکشنبه ۱۶ تیرماه توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده اند. علیرغم گذشت زمان خانواده این افراد کماکان در بی خبری از سرنوشت آنها به سر می بردند. عدم پاسخگویی مسئولین زندان اوین و عدم امکان ملاقات باعث افزایش نگرانی خانواده ها شده است. این زوج، والدین دختر نوجوانی هستند که پس از بازداشت آنها بدون سرپرست و تنها مانده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علیرغم گذشت ۲۶ روز از بازداشت صدیقه مرادی و مهدی خواص صفت، در سایه عدم پاسخگویی مسئولان کماکان دلایل بازداشت و وضعیت آنها در هاله ای از ابهام است. ادامهی مطلب
