هرانا
حدود ۲۰۰ تن از زنان زندانی در بند ۵ زندان قرچک طی نامه ای خطاب به حشمتالله حیات الغیب، مدیر کل زندان های استان تهران با اعتراض به وضعیت اسفناک و مشکلات متعدد زندان قرچک، خواستار رسیدگی به شرایط معیشتی زندانیان در این زندان شدند. در این نامه با اشاره به کیفیت پایین غذا، قیمت بالای خوراک و پوشاک و عدم دسترسی به مواد بهداشتی و آب آشامیدنی سالم، آمده است که زندانیان با توجه به فشار های وارده در زندان دست به خودزنی، خوردن قرص برای آرامش روان، قرض گرفتن و کار اجباری می زنند. گفتنی است که نویسندگان این نامه روز گذشته در اعتراض به وضعیت نگهداری خود در این زندان از گرفتن غذا در بند خودداری کردند. ادامهی مطلب


