تهران- ایرنا- وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: برای بهکارگیری نیمهوقت اعضای هیأت علمی زن در دانشگاهها باید تبعات اداری استخدام آنها حل شود.
منصور غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، درباره به کارگیری نیمه وقت اعضای هیأت علمی زن، اظهار داشت: این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است، اما چند پیشنهاد در بخش های مختلف و در رابطه با کمک به بانوان متأهل و دارای فرزند در دانشگاه ها مطرح شد. ادامهی مطلب