روز پنجشنبه ۱۹ تیر، سمیه (سونیا) صادق، نوکیش مسیحی ساکن تهران، با تودیع قرار وثیقه و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد. وی در تاریخ ۱۰ تیرماه، همزمان با تعداد دیگری از شهروندان مسیحی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از محبت نیوز، روز پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، سمیه (سونیا) صادق نوکیش مسیحی ساکن تهران، با تودیع قرار وثیقه و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.
خانم سمیه (سونیا) صادق ۳۶ ساله در تاریخ ۱۰ تیر ماه سال جاری همزمان با تعدادی دیگر از نوکیشان مسیحی توسط ماموران اداره اطلاعات در یک کلیسای خانگی بازداشت شد. ادامهی مطلب








