شهرضا – رئیس مرکز بهداشت شهرضا گفت: زنان بیشترین قربانیان کرونا در شهرضا هستند و با توجه به اینکه میزان فوت با ابتلا ارتباط مستقیمی دارد انتظار داریم مردم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.
فرزانه کمائی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زنان ۵۵ درصد و مردان ۴۵ درصد از فوتیهای کرونا در شهرضا را تشکیل میدهند، اظهار داشت: جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکلهای بهداشتی بهترین راه مقابله با ویروس کرونا در شهرضا است.
وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان با تعداد فوتیها رابطه مستقیم دارد، گفت: فرهنگ سازی برای جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکلهای بهداشتی ضروری است. ادامهی مطلب





د امکانات اولیه رفاهی، مشکل سیستم فاضلاب زندان، آب شور و قطعی مداوم آب شیرین در فصل گرما، کمبود امکانات پزشکی و بهداشتی به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، عدم اعزامهای پزشکی و تراکم بالای زندانیان موجب بروز مشکلات عدیده برای آنان شده است. همچنین کیفیت بسیار بد غذای زندان و شیوع و توزیع مواد مخدر مشکلات را دوچندان کرده است. در ادامه این گزارش فهرست اسامی و آخرین وضعیت ۱۶ زن متهم و زندانی سیاسی که در حال حاضر در این زندان نگهداری میشوند، آمده است. 

