سازمان عفو بینالملل در یک فراخوان نسبت به وضعیت سلامتی نرگس محمدی، مدافع حقوق بشر محبوس در زندان زنجان و احتمال ابتلای وی به کرونا ابراز نگرانی کرده است.
در بخشی از این فراخوان آمده است: “نرگس محمدی، مدافع حقوق بشری که از بیماری رنج میبرد و از اردیبهشت سال ۱۳۹۴ غیرعادلانه زندانی شده است، از ۹ تیر مشکوک به ابتلاء به کروناست و علائم این بیماری از جمله سرفه، تنگی نفس، درد مفاصل و عضلات و از دست دادن حس بویائی در وی ظاهر شده است”.
عفو بینالملل همچنین اعلام کرده است: “علیرغم وخیمتر شدن وضع سلامت وی، مسئولین همچنان او را از دسترسی به مراقبتهای پزشکی محروم کردهاند و از اعلام نتایج آزمایشی که در ۱۸ تیر انجام شده هم سرباز میزنند” ادامهی مطلب







