تقدیر از ایستادگی زنان زندانی در آستانه پنجمین سال بازداشت بهاره هدایت

ارسال کننده : آقای محمود نعیمی9دی

در آستانه پنجمین سال بازداشت بهاره هدایت ، فرزند حجه السلام کروبی با حضور در منزل وی به نیابت از پدر محصورش از ایستادگی او و دیگر زنان زندانی تقدیر نمود
بهاره هدایت و مریم شفیعی پور دو نفر از فعلان دانشجویی که در انتخابات از مهدی کروبی حمایت کرده بودند، هم اکنون در بند زنان زندان اوین در بازداشت هستند.
همچنین در این دیدار همسر بهاره هدایت نیز متقابلاً هدایای زندانیان برای شیخ محصور را به حسین کروبی فرزند ایشان هدیه کرد.
شال دستبافت زندانیان زن با یادنوشته اوین و همچنین یک تابلوی معرق کاری شده از شعر ” ای مرغ گرفتار بمانی و ببینی ، آن روز همایون که به عالم قفسی نیست” هدایای آنان برای مهدی کروبی یکی از رهبران اسیر جنبش سبز بود.


متن یادداشت محمدحسین کروبی که در صفحه فیس بوک شخصی اش منتشر کرده بدین شرح است:

برای تقدیر از ایستادگی بر عقیده و در آستانه پنجمین سالروز زندان بهاره هدایت٬ روز گذشته به منزل آقای احمدیان و این دانشجوی زندانی رفتم. در این دیدار همسر با وفای ایشان یک شال گردن که یادنوشته اوین روی آن هک شده بود را از طرف خانم بهاره هدایت که از زندان اوین به همراه یک تابلوی معرق کاری شده از شعر ” ای مرغ گرفتار بمانی و ببینی ، آن روز همایون که به عالم قفسی نیست” را که خود بافته و ساخته بودند را برای آقای کروبی ارسال شده بود را به من دادند و من هم این یادگاری را در اولین فرصت توسط خانواده برای پدر خواهم فرستاد.
خانم هدایت که ده سال حکم گرفته به همراه خانم مریم شفیع پور دو تن از فعالین زن ستاد آقای کروبی بودند که همکنون در اوین محصورند.