بازداشت یک زن با اتهام مجری شبکه ماهواره ای

فرستنده خبر اقای صابر پور امیر ۱۳۹۵/۰۴/۱۳

farsi 1

خبرگزاری هرانا ـ یک زن در مشهد با اتهام «تبلیغ علیه نظام و به نفع معاندان از طریق مجری گری در شبکه های ماهواره ای»  با صدور دستور قضایی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی دستگیر شد. 

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از خراسان، این زن که حدود ۳۸ سال دارد پس از آن که از دبی به مشهد سفر کرد، تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی با کسب دستوری از سوی معاون دادستان مشهد، وی را در یک منزل مسکونی شناسایی و بازداشت کردند.

هویت این خانم «ف. د» معروف به «الی» اعلام و ادعا شده وی به عنوان مجری در برخی شبکه های ماهواره ای مانند «فارسی وان» و «پرشین تی وی» فعالیت داشت .

این خانم گفته  است در دبی به امر خرید و فروش املاک اشتغال دارد و در تلویزیون های ماهواره ای نیز به عنوان مجری ترانه های درخواستی فعالیت داشته است و علاوه بر آن در زمینه تبلیغ کالا و همچنین محصولات آرایشی فعالیت می کرد.

این زن که روز گذشته به اتهام «تبلیغ علیه نظام و به نفع معاندان از طریق مجری گری در شبکه های ماهواره ای» بازداشت شد در این باره اظهار کرد: ” به دبی رفتم و در آنجا به ویزیتوری در امور املاک مشغول شدم ضمن این که در شبکه های ماهواره ای نیز مجری برنامه «ترانه های درخواستی» بودم و علیه نظام تبلیغ نکرده ام”.

وی با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره انجام گیرد.

بر اقای صابر پور امیر ۱۳۹۵/۰۴/۱۳