جلسه دادگاه تجدیدنظر پرونده جدید پریسا رفیعی، فعال صنفی دانشگاه تهران محبوس در زندان اوین روز ۲۲ دیماه در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار خواهد شد.
پرونده خانم رفیعی پس از تبرئه در مرحله بدوی با اعتراض دادستان به دادگاه تجدیدنظر ارجاع داده شد. این پرونده به دلیل نامهای که پریسا رفیعی اردیبهشتماه ۹۸ در خصوص شرایط بازداشتگاه انفرادی و فشار مضاعف بر فعالین مدنی زن با اهرمهایی چون “تست بکارت” نوشته بود، برای وی ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه دادگاه تجدیدنظر پرونده جدید پریسا رفیعی، فعال صنفی دانشگاه تهران محبوس در زندان اوین تعیین شد. ادامهی مطلب
در ماههای اخیر تعداد زیادی از زنان زندانی از بند سیاسی زنان اوین به زندانهای دیگر فرستاده شدهاند.



خانم سلیمانی از بیماری ریوی رنج میبرد و نیاز مبرم به دارو و مراقبت پزشکی دارد. خانواده خانم سلیمانی از زمان بازداشت وی تنها یکبار با فرزندشان ملاقات کابینی داشتهاند.