روز سهشنبه ۷ بهمنماه، دو دختر نوجوان ۱۷ و حدودا ۱۸ ساله در شهرستان گرگان، با پریدن از روی پل عابر پیاده اقدام به خودکشی کرده و به بیمارستان منتقل شدند.
سهم نوجوانان ایرانی از خودکشیهای سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز سهشنبه ۷ بهمنماه ۱۳۹۹، دو دختر نوجوان در شهرستان گرگان، اقدام به خودکشی کردند.
بر اساس این گزارش، این دو دختر که ۱۷ و حدودا ۱۸ سال سن دارند، با پریدن از روی یک پل عابر پیاده در خیابان ناهارخوران شهرستان گرگان واقع در استان گلستان، کردند. ادامهی مطلب








به بند ۲ الف زندان اوین نگهداری میشود. خانم محمدنژاد سهشنبه شب مورخ ۱۸ آذرماه توسط نیروهای امنیتی در منزل خود در تهران بازداشت شد.