جلوگیری از ملاقات غنچه قوامی با خانواده اش

مادر غنچه قوامی در صفحه قیس بوک خود خبر داد که با وجود موافقت قاضی پرونده برای ملاقات ولی مسئولین زندان اجازه ملاقات با دخترش را ندادند.

وی در ادامه می نویسد: مگه ملاقات حق ما نیست؟ چرا باید سه هفته به خاطرش هر روز التماس کنیم

وی در فیس بوک خود این چنین می نویسد:

عزیز دلم،

نوزده روزه که صورت ماهت رو ندیدم و نتونستم حتی چند ثانیه تو بغلم نگهت دارم. این هفته هم از شنبه تا چهارشنبه هرروز من و بابا به دادسرا و دادگاه رفتیم و ساعت ها منتظر جواب درخواست ملاقات بودیم. با اینکه قاضی پرونده‌ات هم راضی شد تا نامه ملاقات رو صادر کنه ولی مسئولین زندان نگذاشتن ببینمت. مگه ملاقات حق ما نیست؟ چرا باید سه هفته به خاطرش هر روز التماس کنیم و سر آخر هم تو رو نبینیم.
عزیزم تو این ۹۵ روز سایه اعتمادم هر روز کمرنگ و کمرنگ تر میشه. ناخواسته آدم هایی سر راه زندگیمون قرار گرفتن که با توخالی از آب دراومدن وعده هاشون، خوشبینی رو ازمون گرفتن. مایی که دنیا از نگاهمون با صفا و یکرنگ بود. آدم ها همه مهربون و دلسوز بودن. ولی حالا همه چیز فرق کرده. من به عنوان یک مادر رنج دیده از حق خودم نه تنها به خاطر جدایی از تو بلکه برای از دست دادن باورهای قشنگمون که تو رو با اونها بزرگ کردم نمی‌گذرم.
دوست ندارم تو این سیاهی بمونیم. یعنی میشه فردا به وعده‌شون عمل کنن و تو رو ببینم؟ میدونم روزهاست منتظر دیدن مایی. دوشنبه که زنگ زدی از اهنگ صدای غمگینت فهمیدم که چقدر دلتنگی. از خودم می پرسم مگه رحم و مروتی ندارن؟ ولی تو ناامید نشو. این روزا تموم میشه و میدونم خدا از حق تو دختر پاک و بی گناهم نمیگذره.

غنچه قوامی روز ۳۰ خرداد برای تماشای مسابقه والیبال تیم ایران مقابل ایتالیا به استادیوم آزادی رفته بود. او در این روز همرا‌ه با شمار دیگری از زنان که آن‌ها نیز می‌خواستند برای تماشای این مسابقه وارد استادیوم شوند، بازداشت و سپس با دادن تعهد آزاد شد.
اما روز نهم تیرماه، زمانی که برای گرفتن وسایل شخصی‌اش به بازداشتگاه مراجعه کرد، مجددا بازداشت شد و هر ماه بازداشت موقتش تمدید می شود.