چهارمین بخشش در قزوین/زن محکوم به قصاص نجات یافت، اولیای دم بخشیدند

ارسال کننده: 26شهریورMarjan Tabebordbar

zan_1.jpg.815x390_q85_crop_upscale

استان وایر- صبح امروز چهارشنبه، در مراسم اجرای حکم قصاص زنی که همسرش را کشته بود، اولیای دم وی را بخشیدند و ثواب آن را برای فرزندشان هدیه کردند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان قزوین، مشاجره های متعدد زن و شوهری سرانجام در 27 مرداد سال 88 با کشته شدن زوج برای همیشه پایان یافت.

همسر مقتول به عنوان متهم اصلی در تحقیقات اولیه اعلام کرد که با همسرم گاهی مشاجره داشتم که این مشاجره ها در روز حادثه ناگهان شدت یافت. من در آشپزخانه بودم که در ادامه مشاجره، همسرم وارد آشپزخانه شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که ضربه پایش موجب شد تا به درب برخورد کنم.

«ش. قدیم پور» می گوید: «در این میان او گلویم را فشار داد و من نیز بازو و بعد مچش را گاز گرفتم به طوری که پوست دستش کنده شد و با چاقویی که در دست داشتم، ضربه ای به سینه او زدم.»

پدر و مادر مقتول شکایت خود را در دستگاه قضایی شهرستان البرز مطرح کردند و در ادامه بررسی پرونده، بررسی های پزشکی قانونی در معاینه جسد نشان داد که جراحت وارده در قفسه سینه، در فاصله سه سانتی متری جناق در سمت چپ با پارگی عضلات به طول چهار سانتی متر در میان دنده های چهارم و پنجم وارد قلب مقتول شده است.

روابط عمومی دادگستری قزوین در گزارش خود آورده است با توجه اعتراف همسر مقتول و شکایت اولیای دم، حکم به قصاص نفس برای این متهم صادر و پس از تأیید در دیوان عالی کشور، برای اجرا ابلاغ شد.

متهم با تلاش های مسوولان قضایی و با رضایت اولیای دم، از چوبه دار نجات یافت.

ایرنا نوشته اسست طی یک ماه گذشته این چهارمین فردی است که در استان قزوین با بخشش اولیای دم از چوبه دار نجات می یابد.