وضعیت جسمی و روحی صبا آذرپیک مساعد نیست

ارسال کننده: 18شهریورMarjan Tabebordbar

صبا آذر پیک که چندی پیش به قید وثیقه از زندان آزاد شد، در شرایط روحی و جسمی مناسبی به سر نمی برد.

به گزارش ندای سبز آزادی، صبا آذرپیک پس از آنکه آزاد شد تاکنون هیچ فعالیتی نداشته و خبری از وی منتشر نشده است. او به محل کار خود نیز نرفته و مثل سابق در شبکه های مجازی نیز فعالیت نمی کند.

مادر صبا آذرپیک با اشاره به بیماری صبا و بستری شدن وی در بیمارستان از درد شدید قفسه سینه و کمر این روزنامه نگار جوان خبر داده است. ضبا در زمانی که در زندان بود نیز از درد کمر رنج می برد.

این خبرنگار جوان که در روزنامه اعتماد نیز فعالیت می کرد، هفتم خرداد ماه با حکم قضایی بازداشت شد و چندی پیش با قید وثیقه دویست میلیون تومانی با حکم دادسرای فرهنگ و رسانه آزاد شد.

صبا آذرپیک از روزنامه نگاران کشورمان است که سال گذشته نیز برای مدت در بازداشت به سر می برد. این خبرنگار در جریان مرگ ستار بهشتی نقش برجسته ای در پوشش خبری آن داشت.

صبا آذرپیک از جمله خبرنگارانی است که علاوه بر پوشش اخبار مجلس در فضای مجازی نیز فعال بوده و اخبار و گزارش هایی را در صفحه شخصی فیس بوک خود منتشر می کرد.

مادر صبا در صفحه فیس بوک خود نوشته است: دخترم را بعد از چند ساعت از بيمارستان به خانه اوردم، مسكن پشت مسكن بهش تزريق كردند اما دريغ از بهبودي و كمتر شدن درد .آخرش هم گفتند بيش از اين نمي توانند به او مسكن تزريق كنند و ازش خواستند درد شديد قفسه سينه و كمر را تحمل كند . فشار عصبي شديد است كه اسپاسم عضلاني در اين سطح وسيع را سبب شده است. تا كمي سر مي شود، باز از زور شديد درد كل قفسه سينه و ماهيچه هاي پشتش كه با درد شديدي قفل كرده از خواب بيدار مي شود.از زخم زبان هاي اين چند روز از سوي غريبه و آشناهايي كه به خاطر برنگشتن به روزنامه با عنوان ترسو سرزنشش مي كنند تا فشارهاي عصبي دوران بازداشت، دردي شده كه اين طور عزيزم به خود مي پيچد.