بی خبری مطلق از وضعیت صبا آذرپیک

ارسال کننده: 12خردادFatemeh Tabebordbar

کلمه- گروه خبر: پنج روز از بازداشت صبا آذرپیک، خبرنگار روزنامه اعتماد می گذرد. در پنج روز گذشته هیچ خبری در مورد وضعیت این روزنامه نگار منتشر نشده است.روز چهارشنبه ۷ خرداد نیروهای امنیتی با حضور در دفتر هفته‌نامه تجارت فردا، صبا آذرپیک را بازداشت کردند.

به گزارش کلمه، خانواده و نزدیکان آذرپیک می گویند که حتی از محل بازداشت او خبری ندارند و هنوز نمی دانند او به چه جرمی بازداشت شده است.

ظاهرا به مادر صبا آذرپیک گفته شده که دخترش یک ماه در سلول انفرادی و بدون تماس خواهد بود. مادر آذرپیک در صفحه فیس بوکش نوشته:

امروز ۵ روزه که از صبا خبر ندارم بازپرس شعبه دو رسانه بهم قول داده بود که با بیگانگان صحبت نکنم و روز شنبه مراجعه کنم تا بهم بگه متاسفانه بدقولی کردن و غیر از صحبتهایی که چرا فقط ایشان با نماینده مصاحبه کرده و چرا….و در اخر منو به معاون دادستانی ارجاع داد تا مگر ایشان پاسخی برایم بدهد صبا رو برای چی بازداشت کردن جرمش چیه و کجاست چرا باید یکماه انفرادی بدون تماس باشه، که متاسفانه معاون دادستانی در پاسخ ادعا کردن در جریان موضوع نیستند و امروز تازه امدن، من مادر صبا حق قانونی دارم تا از وضعیت و سلامتی دخترم اگاه باشم، از مسولین میخوام پاسخگو باشند.