زن‌کشی در یاسوج؛ زنی پنجاه ساله به دست همسرش کشته شد

۲۳.مرداد.۱۴۰۳ ایران وایر

براساس اطلاعات رسیده به «ایران‌وایر»، زن پنجاه ساله‌ای به نام «صدیقه رازیانی‌پور»، با شلیک گلوله توسط همسرش کشته شده است.یک فرد مطلع به ایران‌وایر می‌گوید: «خانم رازیانی‌پور متاهل و دارای چهار فرزند بود. سال‌ها توسط همسرش که معلم بازنشسته بود مورد خشونت قرار می‌گرفت. بارها کتکش می‌زد، یه بار دستش را با تبر شکانده  بود. یک‌بار هم طوری موهایش را کشید که بخشی از موها از ریشه کنده شده و حتی پوست سر هم آسیب دیده بود.»

بعد از ظهر روز جمعه ۱۹مرداد۱۴۰۳، برخی رسانه‌های محلی بدون اشاره به نام زن کشته شده و جزییات این اتفاق، اعلام کردند که مردی با شلیک گلوله به همسرش او را کشته است. علت این اتفاق نیز «اختلاف خانوادگی» اعلام شد.

فرد مطلعی که با ایران‌وایر گفت‌وگو کرده است می‌گوید: «صدیقه رازیانی‌پور همسر دوم شوهرش بود. واقعا نمی‌دانیم چرا باوجود مخالفت‌های زیاد خانواده با همسرش که معلم بازنشسته است ازدواج کرد. پسر بزرگشان چند سال قبل با برادرزاده همسر اول پدرش ازدواج کرد و این اتفاق موجب خشم کهنه و چند ساله‌ای در دل همسر این زن شد. به‌شدت با این ازدواج مخالف بود و بارها گفته بود پسرش و برادر صدیقه را که همراهش خواستگاری رفته، در نهایت خواهد کشت. اما قبل از این‌ها هم صدیقه همیشه تحت خشونت بود. همسرش بدبین بود و اصلا به او اجازه نمی‌داد که جایی برود. بارها به‌دلیل همین خشونت‌ها به او گفته بودند از شوهرش جدا شود، اما او همیشه می‌گفت اگر طلاق بگیرم چه بر سر دخترهایم می‌آید. از نظر اقتصادی هم به‌شدت تحت خشونت بودند و شوهرش هیچ‌چیز در اختیارشان نمی‌گذاشت این هم آخر و عاقبتش.