دانشگاه اصفهان؛ برخورد انضباطی با چند دانشجو به دلیل انتشار ویدیو فارغ التحصیلی

 ویدیویی از جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان در فضای مجازی منتشر شد. روابط عمومی این دانشگاه در واکنش به این ویدیو، اطلاعیه ای صادر کرد و از برخورد با دانشجویان حاضر در این ویدیو توسط کمیته انضباطی دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، به تازگی ویدیویی از جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان در فضای مجازی منتشر شد که روابط عمومی این دانشگاه در واکنش به این ویدیو، اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی این دانشگاه در این اطلاعیه مدعی شده که فیلم کوتاه منتشر شده با عنوان جشن فارغ التحصیلی در شبکه‌های اجتماعی و بازنشر آن توسط رسانه‌های تصویری “ضد انقلاب”، هیچ ارتباطی با برنامه‌های دانشگاه اصفهان ندارد.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه این فیلم کوتاه در یکی از زمین‌های فرعی ورزشی و محصور در حاشیه دانشگاه تهیه شده، آمده است که تعدادی از دانشجویان دانشکده بدون اخذ مجوز رسمی از معاونت فرهنگی و با هزینه شخصی، ضمن هماهنگی با یک شرکت خصوصی، البسه مورد استفاده در فیلم فوق را تهیه نموده و همان شرکت فیلم‌های کوتاه تهیه شده را تدوین و در اختیار حاضرین قرار داده است.

روابط عمومی دانشگاه اصفهان در آخر نوشته که دانشجویان و برگزار کنندگان این برنامه، پاسخگوی اقدامات خود در مراجع ذی صلاح دانشگاه خواهند بود.( هرانا  ۱۴۰۲/۱۲/۱۸)