پدری در شهر ری دختر ده ساله اش را به قتل رساند

هرانا

پدری در شهر ری دختر ده ساله اش را با کابل برق مورد ضرب و جرح قرار داده که منجر به مرگ این کودک شد . متهم هم اکنون در بازداشت به سر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایسنا، پدری که دختر ده ساله اش را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

سیدرضا عمادالدینی در این رابطه گفت: بامداد روز یکشنبه بیست و نهم مردادماه، با گزارش یک مورد مرگ مشکوک دختر ده ساله بر اثر ضرب و جرح شدید در خانه‌ای در محدوده شهرری تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد راهی محل حادثه شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آثار کبودی بر روی بدن این کودک به شدت مشهود بود، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد یک کابل برق که به نظر می‌رسید آلت قتاله باشد در گوشه‌ای از زمین خانه افتاده است. همین موضوع کافی بود تا ماموران کلانتری پدر دختر بچه را هدف تحقیق قرار دهند.

متهم در اعترافات خود بیان کرد: چند سال قبل در کشور افغانستان ازدواج کرده و صاحب دختر شدم اما خیلی زود از همسرم جدا شده و با تنها فرزندم به ایران آمدم و مجددا ازدواج کرده و چند سال بعد صاحب فرزندان دیگری شدم. روز حادثه به اتفاق خانواده جدیدم به مهمانی رفتیم و دخترم در خانه ماند.

وی در ادامه گفت: دخترم در نبودم در خانه شیطنت کرده و خانه را به هم ریخته بود، این موضوع موجب عصبانیت من شد و با کابل برق دختر را چندین مرتبه هدف ضرب و جرح قرار دادم. سپس دخترم خوابید و دیگر بیدار نشد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه ماموران کلانتری پس از این اعترافات، متهم را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی دستگیر کردند، گفت: برای این متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.