زندگی غم بار یک زن آواره در پارک ساعت ارومیه

ارسال کننده: آقای مسعود عاقبت اندیش 9اسفند

اؤیرنجی سسی: در این ایام که همه منتظر فرارسیدن عید نوروز هستند و خانواده ها مشغول خانه تکانی هستند، خانه ای در اورمیه دو روز است که به کلی تکان خورده است.
این نوشته داستان زندگی زنی است که دو روز و یک شب با اسباب و اثاثیه خود کنار پارک ساعت در اورمیه منتظر امیدی است که نجاتش دهند.
زنی که به علت فقر و تنگدستی و بی کس بودن ، آواره ی خیابان های اورمیه شده است، خودش که می گوید، به نیروی انتظامی، کمیته امداد، بهزیسیتی و ادارات دیگر هم مراجعه کرده است اما هیچ جوابی از آنها نشنیده است.
اطرافیان که این مدت شاهد آوارگی این خانم در کنار پارک بودند، می گویند: وی که این مدت در این پارک بی پناه و سرگردان شده است، هیچ سازمانی برای رسیدگی به وضعیت این خانم نیامده است.
یک روحانی که می گفت پیگیر مشکل این خانم است میگوید: با هرکدام از مسئولین تماس میگیرم می گویند وظیفه مانیست، گیریم این زن معتاد است که نیست مسئول جمع آوری اش کیست؟ گیریم جاسوس است که نیست،مسئول جمع آوری اش کیست؟ این روحانی در ادامه سخنانش می گوید: این موضوع برای کشور اسلامی و شیعی یک فاجعه است ،پس وظیفه ارگانهای ذیصلاح چیست . این زن داخل پارک خوابیده و مامور پارک از پارک بیرون انداخته ، به بهزیستی می گویم انگار نه انگار، به مسئولین نهادهای ذیربط زنگ می زنم اصلا حوصله ندارند جواب بدهند و همه به هم پاس می دهند. آقایان مدعی عدالت گستری کجایید ؟ شما که دم از شرافت و مردانگی می زنید کجایید؟
شاهد دیگری نیز می گوید: بهزیستی می گوید در مرحله اول باید نیروی انتظامی اقدام بکند بعد ما!
شاهد دیگری می گوید : نیروی انتظامی می آید سر می کشد می رود، بهزیستی می آید می رود و …. تا حالا هم هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است.