انحلال تیم فوتبال زنان باشگاه ذوب آهن

صدای مردم

 

پس از انتشار خبر انحلال ۳ تیم باشگاهی فوتسال زنان، اینک توقف فعالیت یکی از بهترین تیم‌های فوتبال زنان ایران یعنی تیم زنان باشگاه ذوب آهن در صدر خبرهای ورزشی است. چرا ورزش زنان بویژه فوتبال زنان کشور زیر تیغ حذف و انحلال قرار گرفته است ؟

فدراسیون به ورزش زنان کمک نمی‌کند

در حالی که اخباری مبنی بر انحلال تیم فوتبال زنان ذوب آهن منتشر شده است اما مسئول زنان این باشگاه می‌گوید نامه کتبی انحلال را دریافت نکرده و طبق آخرین اطلاعاتش هیات مدیره در حال تصمیم‌گیری است.به گزارش ایسنا، اخباری مبنی بر انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن که یکی از تیم‌های مدعی در لیگ فوتبال زنان است، منتشر شده است اما سارا نصیری مسئول زنان باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید هنوز نامه قطعی این انحلال صادر نشده است.نصیری در گفت و گو با ایسنا در این مورد گفت: هنوز قطعی منحل نشده است و تا باشگاه تصمیم بگیرد، طول می‌کشد. موضوع در حال بررسی در هیات مدیره است و هنوز به صورت کتبی انحلال را به من اعلام نکرده‌اند.

او در مورد دلایل اینکه باشگاه در حال بررسی انحلال تیم است، گفت: بیشتر بازیکنان ما غیربومی بودند. هزینه‌ها زیاد است و امسال هم درصدی که فدراسیون کمک می‌کند، کمتر شد. فدراسیون سال‌های قبل سه درصد کمک می‌کرد اما اکنون شفاهی به ما گفته‌اند این کمک نیم درصد شده است.نصیری در ادامه بیان کرد: حرف انحلال هست و بررسی می‌کنند…

لغواعزام دوومیدانی جوانان به قهرمانی جهان / سارینا ساعدی دختر قهرمان کشوربه مسابقات جوانان جهان اعزام نمی‌شود

همچنین در خبر ناگوار دیگری برای ورزش ایران ؛ ایسنا نوشت : در مورد لغو اعزام تیم ملی دوومیدانی ایران به قهرمانی جوانان جهان دلایل مختلفی چون ویزا و هزینه مطرح شده است. مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان از ۱۰ تا ۱۵ مرداد به میزبانی کلمبیا برگزار می‌شود و ایران در این رویداد پنج نماینده دارد.در حالی که سارینا ساعدی در پرش سه گام، علی امیریان در دوی ۸۰۰ متر، سمیر اقبالی در ۳۰۰۰ متر مانع، ارشیا مصدقی در پرش با نیزه و ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه سهمیه این مسابقات را کسب کرده‌اند اما اعزام آنها لغو شد. رئیس فدراسیون دوومیدانی در مصاحبه‌ای هزینه بالای بلیت اعزام به کلمبیا و مشکلات دریافت روادید ترانزیتی را دلایل عدم اعزام دانست. ‌با این حال صیامی در گفت‌وگو با ایسنا مشکل اصلی را دریافت ویزای ترانزیتی عنوان کرد.