بازداشت متهم به تجاوز به دو زن در تهران

هرانا

مردی در تهران که متهم است دو زن جوان را با خودرو خود به اطراف شهر برده و آنها را مورد آزار جنسی قرار داده بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، مردی که متهم است دو دختر جوان را مورد آزار جنسی قرار داده بازداشت شد.

براساس این گزارش، چندی قبل دختر جوانی به نام مهتاب با حضور در اداره پلیس اظهار داشت: “در خانه یکی از دوستانم میهمان بودم و بعد از آن برای رفتن به خانه در خیابان سوار بر یک خودروی پراید شدم. راننده به سمت خانه مان در حال حرکت بود که ناگهان مسیرش را تغییر داد و مرا با زور و تهدید به بیابان های اطراف تهران برد و در آنجا مرا هدف آزار و اذیت قرار داد و سپس وسایل با ارزشم را به سرقت برد”.

پس از شروع تحقیقات برای دستگیری این متهم، دختر جوان دیگری با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از عنوان کرد؛ وی نیز پس از پایان کارش از محل کار خارج شده و زمانیکه سوار خودروی پسر جوان می شود تا به سمت خانه برود پسر جوان او را هدف آزار و اذیت قرار داده است.

نهایتا با بررسی دوربین های مداربسته متهم شناسایی و بازداشت شد.

احمد، متهم این پرونده پس از دستگیری خود را بیگناه معرفی کرد و به ماموران گفت: “من با ۲ دختر جوان در ارتباط بودم و با هم دوست بودیم اما آنها به بهانه های مختلف از من پول می گرفتند و وقتی فهمیدم آنها به دنبال پول هستند به دوستی با آنها پایان دادم و چون فکر می کردم آنها از من اخاذی می کنند به رابطه مان پایان دادم و حالا آنها برای انتقام گیری این ادعا را کردند”.

نهایتا بازپرس پرونده دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.